1 Eylül 2010 Çarşamba

Emmy Ödülleri 2010

eskiden gece 3te baslayan MTV VMA yi milyon tane reklamına rağmen azimle oturur izlerdim.en azından 14 yaşıma kadar.niye canlı yayında küfür ederlerse duyabileyim diye.(ergen genç işte ne bekliyorsunuz)nese sonra sonra benim sabahlama işleri bozuldu.ya dayanamaz oldum ya dayanırsam uyuyamaz oldum.gecen gun azimle dayandım emmyyi izlerken.pek bi haltı yok aslında emmylerin izlenilesi uykunu feda edilesi değil yani.tek kayda değer kısmı jimmy fallon ın biten diziler için tribute tadında yaptıgı tiplemeler ve sarkılar oldu. buyurun buradan bakınız   


ayrıca yeni bir dizi keşfetmiş oldum.Modern Family. Al bundy miz babayı oynamakta.yanlıs anımsamıyorsam porto rikolu genc eşi(ki kendisi ayıptır solemesi tam bi slut gibi davrandı emmyde)gay ve kontrol manyagı cocukları ve bi o kadar ilginc tipli geniş bir aile olayı.fena deil. 
ve mini dizi kategorisinde ilgimi çeken iki proje oldu biri al pacino nun oynadıgı you dont know jack öbürü ise temple grandin idi.ikisinide kotalı internetten diyarı istanbuldan donunce izleyeceğim.konularını inceleyin sayanora.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder