12 Kasım 2013 Salı

Kermit İstanbul'da. Neler oluyor dostum?

3 senedir ne halt yiyorsam (PROCRASTINATION) yazmadım lakin taslaklar gani ile onları da biraz biraz bitiririm belki neyse.Neler oluyor adlı konseptin özet kelimesi DEVINIM. 5 Eylül 2006 yılında taşındığım Angara'dan artık ayrılma vaktim geldi. Bu kadar sene çektiğim bol çileli günleri düşünürsek vedamız pek bir dramatik oldu ( bkz:Gezi Olayları)

Ama sonuç olarak an itibariyle İstanbul'a döneli neredeyse 5 ay olacak. (YUH!) Gündemin yoğunluğu, eşya taşıma, ,iş bulma, eski dostları görme,partileme ve etkinlik kovalama, gereğinden fazla film ve dizi izleme derken onca ay geçmiş. Kafamızı toparlayamadığımız bir yaz olduğu için hala hangover modunda geziyormuşum hissiyatı hakim.

Azar azar da olsa yazmaya en azından fikrimi beyan etmek için incelemede bulunacağım işlerle meşgul olabilmeye çabalıyorum. 5 aylık süreçteki en büyük aydınlanmam ise aslında ne kadar fazla bilgi aktarılan bir bölümde okumuş olduğum gerçeği oldu. Tabi ki öğrendiklerimizin çoğu fransızca olduğu ve gerçekten inanılmaz tembel bir öğrenci olduğum için kafamdan silinmiştir lakin kırıntıları bile beni bu dönem hayrete düşürüyor. Nefret ede ede bile insan neler öğrenmiş. Hatta öyle ki şu aralar çalışmam gereken bir ders olmaması bile acayip geliyor.

Neyse uzun lafın kısası, yazının ilk cümlesini temmuzda yazmışım. Ve Ankara'dan kurtulma heyecanı ile DEVİNİM demişim lakin artık daha gerçekçi betimlemeler kullanmak gerekirse ADAPTASYON dönemim hoş geldi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder