13 Ocak 2014 Pazartesi

Sevdiğiniz Yazar Gibi Kokun?





Evet gene pazarlama dehalarının artık hangi rage evresine girip hazırladığı belli olmayan bir FAIL'i ile karşı karşıyayız.Pazarlamanın manipülasyonuna asla karşı değilim aksine sevdiğim şeyleri farklı temalar ile bana satma döngüsüne ait olmak beni hiç rahatsız etmiyor. Ama bu yaptıkları çok gülünç bir çaba olmuş hakikaten.




Misal Poe'yu ne kadar çok sevsem de onun gibi kokmak deyince aklıma 19.yüzyılda Baltimore'da 15.sınıf bir meyhanenin çöplüğünde kusmukla karışık ucuz rom kokmak geliyor.

Ya da George Orwell kokusu o rahatsız edici hastane kokusu ya da bir o kadar rahatsız edici olduğunu tahmin ettiğim hapishane kokusu olmalı. Sade'ın kokusu da meni olmalı?




Victor Hugo kokusuna bir kılıf uydurmadım onunki daha lirik bir örnek oluşturdu kafamda mesela sıla kokusu ( bu hususta yazarın doğduğu yer olan Besançon'nun kokusu mu olmalı)(baya saçmaladım ama konsept bu değil mi zaten?)


Aynı şekilde Kamelyalı Kadın kokusuna da pek çamur atamadım. Aralarında en mantıklısı adeta o olmuş.

Fiyatlar 85- 150 euro arasında isteyen şuradan incelesin.



 Tey Tey.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder